Luceda.cz NEZAVÍRÁ! I přes vládní opatření jsme tu stále pro Vás a pracujeme na maximum, prosíme o trpělivost s doručením zásilek - děláme vše pro to, aby bylo zboží u Vás v co nejkratším čase.

Chci reklamovat zboží

Máte následující dvě možnosti, jak řešit reklamaci:

 

Reklamace přepravní společností

  • Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností včetně pošty.
  • Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní.

Jak postupovat?

  1. Vytiskněte si TENTO formulář.
  2. Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
  3. Vložte reklamační formulář společně se reklamovaným zbožím do krabice.
  4. Balík odešlete na adresu: Ellinterier s.r.o. Rudé armády 77, 739 21 Paskov

Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo a dopravu platíme my.

 

 

Reklamace na výdejním místě

  • Reklamaci můžete vyřídit osobně v naší provozovně v Ostravě

Jak postupovat?

  1. Připravte si doklad (fakturu) o zakoupení výrobku nebo číslo objednávky.
  2. Zboží odneste na naší provozovnu (sklad) v Ostravě na adrese: Mariánskohorská 411/12, 702 00 Moravská Ostrava

Vyřízenou reklamaci odešleme zpět na vámi vybrané místo a dopravu platíme my.