Chci reklamovat zboží

Reklamace znamená:

- zboží se poškodilo během používání
- zakoupené zboží má vadu

1) Reklamace přes přepravní společnost

  • Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností.
  • Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní.

Jak postupovat?

  1. Vytiskněte si TENTO formulář.
  2. Informaci ohledně zaslání reklamace zašlete také na email - info@luceda.cz
  3. Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
  4. Vložte reklamační formulář společně se reklamovaným zbožím do krabice.
  5. Balík odešlete na adresu: Ellinterier s.r.o. Kpt. Jasioka 1380/29a 735 64 Havířov - Prostřední Suchá

2) Reklamace na výdejním místě

  • Reklamaci můžete vyřídit i osobně v naší provozovně v Havířově část Prostřední Suchá

Jak postupovat?

  1. Připravte si doklad (fakturu) o zakoupení výrobku nebo číslo objednávky.
  2. Zboží přineste na naší provozovnu (sklad) v Havířově na adrese: Kpt. Jasioka 1380/29a 735 64 Havířov - Prostřední Suchá