Reklamace a vrácení zboží

Jaký problém řešíte?

Chci reklamovat zboží

Reklamace znamená:

- zboží se poškodilo během používání
- zakoupené zboží má vadu

1) Reklamace přes přepravní společnost

  • Zboží nám můžete poslat jakoukoliv přepravní společností.
  • Reklamace probíhá v zákonné lhůtě 30 dní.

Jak postupovat?

  1. Vytiskněte si TENTO formulář.
  2. Informaci ohledně zaslání reklamace zašlete také na email - info@luceda.cz
  3. Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
  4. Vložte reklamační formulář společně se reklamovaným zbožím do krabice.
  5. Balík odešlete na adresu: Ellinterier s.r.o. Kpt. Jasioka 1380/29a 735 64 Havířov - Prostřední Suchá

2) Reklamace na výdejním místě

  • Reklamaci můžete vyřídit i osobně v naší provozovně v Havířově část Prostřední Suchá

Jak postupovat?

  1. Připravte si doklad (fakturu) o zakoupení výrobku nebo číslo objednávky.
  2. Zboží přineste na naší provozovnu (sklad) v Havířově na adrese: Kpt. Jasioka 1380/29a 735 64 Havířov - Prostřední Suchá
Chci zboží vrátit do 14 dnů

Vrácení zboží do 14 - ti dnů znamená:

- zboží Vám nevyhovuje z jakéhokoliv důvodu

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení