Hodnocení obchodu
ok
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
Písek není takový zázrak, především barví a je mastný. Barva jde špatně umýt i 6 rukou. Zboží přišlo pod názvem firmy jerky nebo něco takového, což je při nejmenším zvláštní.
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme překvapeni z Vaši recenze, jelikož kinetického písku na našich stránkách prodáváme velmi mnoho, dokonce i mateřské školy a družiny ve školách si od nás písek nakupují a nebyla doposud žádná stížnost. Námi prodávaný kinetický písek má evropský atest CE.
Název naši firmy máme ellinterier s.r.o. , pod kterým vozí služba PPL balíčky z našeho eshopu.
Děkujeme za recenzi a přejeme Vám krásný den tým Luceda.cz
Zboží jsem si objednala 18.12. s tím, ze si dam osobní odběr, abych měla co nejdříve fusak doma. O par dni později mi volali, jestli počítám s tím, ze to bude až po novém roce!??!
Včera 6.1. mi volali znovu, zda ještě o zboží stojím a ze si ho KDYKOLIV muzu vyzvednout na vydejnim místě v čase 8-16:00! Dneska tam pro nej posílám tátu a on tam teď 30minut musí čekat (poté, co s někým telefonoval), protože mu bylo řečeno, ze si musím předem domluvit přesný čas vyzvednutí na místě a den telefonicky, ze to teprve musí dovézt! Tak říkám, vždyť mi včera volali!!! PPL by možná bylo rychlejší ☹️
(Administrátor)
Dobrý den,
jelikož jste si vytvořila objednávku 18.12.2019 (21:03) a na našich webových stránkách bylo uvedeno, že nám celofiremní dovolená začínala v datu 18.12.2019, tudíž v dalších dnech již nikdo na našem výdejním místě nebyl. Proto jsme Vás kontaktovali, že bude možné vyzvednou zásilku až po novém roce a to 6.1.2020, kdy na výdejním místě již bude znovu možný osobní odběr zboží.
Naše zákaznická linka funguje od 8 - 16h, nikoliv však vyzvednutí zboží, to je vždy po telefonické domluvě, alespoň půl hodinky předem, jak zmíněno vždy telefonicky a na našich stránkách v kontaktech je také tato informace uvedena.
Zboží bylo připraveno jak bylo již řečeno v telefonickém hovoru den předem.
Váš tatínek mluvil se skladníkem, který byl na externím skladě a musel dojet, aby mohl zboží vydat, jelikož předem nás nikdo nekontaktoval
Děkujeme za Vaši recenzi a přejeme Vám krásný den tým Luceda.cz
velice dobré
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, jsme velice rádi, že jste byla s nákupem spokojena.
Přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme expedovat nemohli, jelikož jste si při vytvoření objednávky zvolila osobní odběr u nás na výdejně v Ostravě.
Naši operátoři se Vás snažili kontaktovat pro možnost vyzvednutí objednávky, kterou jsme pro Vás měli připravenou, bohužel neúspěšně.
Pokud máte o zboží stále zájem, ozvěte se nám prosím telefonicky, nebo e-mailem, zboží pro Vás máme samozřejmě stále připraveno k vyzvednutí.
Děkujeme za recenzi, tým Luceda.cz
Poděkovali za objednávku a zatím čekám na zboží. Letošní vánoce už asi nestihneme
(Administrátor)
Dobrý den,
Vaši objednávku jsme expedovat nemohli, jelikož jste si při vytvoření objednávky zvolila osobní odběr u nás na výdejně v Ostravě.
Momentálně vidím v systému, že bylo zboží vyzvednuto a mělo by být vše již v pořádku.
Děkujeme za recenzi, tým Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Přejeme Vám krásný den s pozdravem tým Luceda.cz
Vše proběhlo v pořádku a dle objednávky.
Obrovská ochota ze strany obchodu, nadstandardní prozákaznický přístup, nad rámec povinností obchodníka
vše ok
Stále čekám na dodání a nemám žádnou informaci!!! Obávám se, že jsem byla podvedena :-(
(Administrátor)
Dobrý den,
u nás na Luceda.cz zajisté nebyl nikdo podveden, právě naopak se vždy snažíme dát našim zákazníkům maximum.
Jak jsme se již spolu bavili po telefonu, jednalo se o ztracenou zásilku - problém jsme ihned napravili a odeslali zásilku zcela novou s dárečkem navíc.
Děkujeme za Váš kladný a vstřícný přístup po objasnění celé situace.
S pozdravem Eduard z Luceda.cz
(Administrátor)
Dobrý den pane Lettl,
my bohužel neovlivníme to, zda má kurýr, který Vám doručoval zboží u sebe platební terminál aby bylo možné zaplatit kartou. Většina dopravců platební terminály mají automaticky, ale může se stát že ho někdy kurýr u sebe opravdu nemá, proto vždy doporučujeme zákazníkům aby měli u sebe hotovost.
Děkujeme za recenzi
S pozdravem Eduard z Luceda.cz
Zboží odesláno obratem, bez komplikací.