Hodnocení obchodu

4,9 4155 hodnocení
5
3903x
4
152x
3
37x
2
6x
1
57x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 30.9.2019
Objednali jsme kapesní nožík, který dorazil a my jsme s manželem moc spokojení, protože ho máme jako dárek.
Avatar autora | 6.9.2019
- Nulová komunikace

Jen přišlo potvrzení objednávky. Když jsem se ptala na stav platby, bez reakce. Ani informace o expedici objednávky. Až pak e-mail od dopravce.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, 26.8.2019 jste si objednávala dětský fusak K12 s výběrem platby převodem - peníze na účtu byly připsány 27.8.2019. Veškeré fusaky jsme v tu dobu neměli skladem. Všechny zákazníky i Vás jsme kontaktovali telefonicky o tomto výpadku, který bude urychleně napraven. Následující týden 2.9.2019 jste nám psala email s dotazem, na který jsme neodpověděli, protože byl fusak již na cestě k Vám a následující den 3.9.2019 v 11:05 dopoledne byl doručen. Jednalo se o krátkodobý výpadek skladových zásob zimních fusaků, u kterých výrobci v letních měsících pozastavují výrobu. S omluvou Eduard z Luceda.cz
Avatar autora | 6.9.2019
Od automatického potvrzení objednávky se mi obchod vůbec neozval.
Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, u objednávky, kterou jste na našem e-shopu vytvořila jste si zadávala - Osobní odběr - Zboží máme skladem, volali jsme Vám ihned následující den po přijetí objednávky, že si zboží můžete vyzvednout, ale neúspěšně - nikdo nám telefon nebral. Prosím zkontrolujte zda jste zadala správné telefonní číslo do objednávky. Případně nás kontaktujte telefonicky, nebo mailem. Děkuji a jsem s pozdravem Eduard z Luceda.cz
Avatar autora | 2.9.2019
- Poslali to na úplně blbou adresu, přestože jsem výslovně do objednávky napsala adresu zaslání (jiná od adresa sídly firmy) a následně to PPL nebyl dosud schopen doručit - což je tedy rovněž chyba PPL, ale na začátku byla špatně uvedená adresa od odesílatele! Takže jsem zaplatila zboží, které dodnes nemám!!!

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, Velice se omlouváme za komplikaci, která vznikla na naši straně. Jakmile jste nám napsala email, že došlo k tomuto problému, celou situaci jsme ihned napravili a ještě týž den odeslali na správnou adresu nové zboží. Jak se říká i mistr tesař se jednou utne, a tak to bylo i v našem případě. Jde nám hlavně o kvalitní a profesionální přístup k zákazníkům, a proto když dojde k jakémukoli problému ihned se snažíme celou situaci konstruktivně vyřešit tak, aby jste vy jako zákazník byl co možná nejvíce spokojen. Je nám líto, že musíte náš eshop takto hodnotit, ale zároveň nás toto hodnocení posune zase o kus dále ke stoprocentní spokojenosti našich zákazníků, tím že si dáme na tuto situaci mnohonásobně větší pozor. Přeji Hezký den a jsem s pozdravem Eduard H. z Luceda.cz
Avatar autora | 26.8.2019
- objednával jsem dvoje prostěradla stejné velikosti, jedno dorazilo menší

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, pokud k této situaci opravdu došlo, prosím kontaktujte nás přes email, nebo na naše telefonní číslo a ihned situaci napravíme. Doposud nás nikdo ohledně tohoto problému nekontaktoval, takže situaci nemůžeme vyřešit bez podkladů. Přeji Hezký den a jsem s pozdravem Eduard H. z Luceda.cz
Avatar autora | 24.8.2019
+ velmi rychlé vyřízení objednávky
+ dobré jednání

Avatar autora (Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za kladnou recenzi, které si opravdu vážíme. Přeji Hezký den a jsem s pozdravem Eduard H. z Luceda.cz
Avatar autora | 13.8.2019
+ Velký výběr
+ Kvalita

Avatar autora | 9.8.2019
Dobrá cena a výtečná doba dodání
Avatar autora | 29.6.2019
+ Rychlost

Avatar autora | 19.6.2019
Můj první nákup, vše OK
Avatar autora | 15.6.2019
+ Dobrá cena mnou hledaného zboží
- nic

×

Splátková kalkulačka ESSOX