Obchodní podmínky Luceda CARE, Luceda CARE+
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi společností
Ellinterier s.r.o., se sídlem Potoční 1094, 738 01 Frýdek-Místek, IČ: 06317642
(dále jen „Prodávající“) a zákazníkem (dále jen „Kupující“) v souvislosti s poskytováním služeb Luceda Care a Luceda Care+.
1.2. Služby Luceda Care a Luceda Care+ jsou poskytovány v rámci prodeje nábytku prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího. Na jiné zboží než na nábytek se tato služba nevztahuje a nelze ji uplatit.
1.3. Tyto Podmínky jsou doplňkem ke standardním obchodním podmínkám internetového obchodu Prodávajícího a platí pouze pro služby Luceda Care a Luceda Care+. V ostatních záležitostech se použijí standardní obchodní podmínky e-shopu.
2. Služba Luceda Care
2.1. Služba Luceda Care umožňuje Kupujícímu vyzkoušet zakoupený nábytek po dobu 21 dní za symbolickou cenu 1 Kč.
2.2. Nesoulad s očekáváním: Během 21 dní od doručení má Kupující právo vrátit zakoupený nábytek, pokud zakoupený produkt zásadně neodpovídá prezentaci fotografií, popisu či parametrů uvedených v internetovém obchodě Prodávajícího (např. se zásadně liší barvou, materiálem, rozměry). Tato služba má za cíl minimalizovat riziko a odbourat obavy zákazníků z nákupu nábytku přes internet.
2.2.1. Definice "zásadního rozdílu": Za zásadní rozdíl se považuje odlišná barva materiálu, jiný vzor látky, zásadní rozdíl v rozměrech nad 5 cm, kvalita, nebo jiné odchylky, které významně mění celkový dojem z produktu.
2.3. Nábytek vrácený v rámci služby Luceda Care musí být v původním stavu, bez známek nadměrného používání, poškození nebo znečištění. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vrácení nábytku, který nesplňuje tyto podmínky.
2.3.1. Definice nadměrného používání, poškození a znečištění:
* Nadměrné používání: např. oděrky, trvalé skvrny, roztržení látky, poškození konstrukce, prasknutí, deformace.
* Poškození: např. škrábance, promáčkliny, zlomení, chybějící části.
* Znečištění: např. skvrny od jídla, pití, zvířecí chlupy, prach, bláto, skvrny od chemikálií.
2.3.2. Fotodokumentace: Prodávající před odesláním nábytku Kupujícímu pořídí fotodokumentaci jeho stavu. Tato fotodokumentace bude sloužit jako podklad pro posouzení stavu vráceného nábytku.
2.3.3. Obalový materiál: Kupující je povinen ponechat si původní obalový materiál pro případ vrácení nábytku. Vrácení nábytku v jiném než původním obalu může vést k odmítnutí vrácení.
2.3.4. Pojištění: Nábytek je pojištěn proti poškození během přepravy k zákazníkovi. Pojištění se nevztahuje na poškození způsobené nadměrným používáním, poškozením nebo znečištěním během zkušební doby.
2.4. V případě vrácení nábytku v souladu s těmito Podmínkami bude Kupujícímu vrácena kupní cena nábytku.
2.5. Zpětná vazba: Po skončení zkušební doby bude Kupující požádán o zpětnou vazbu na nábytek a službu Luceda Care prostřednictvím [např. e-mail, dotazník, hodnocení].
2.6. Postup při vrácení a vyzvednutí: Pro vrácení zboží v rámci služby Luceda Care je kupující povinen kontaktovat prodávajícího na [e-mailová adresa byla odstraněna], nebo na zákaznické lince: +420 555 333 904. Kupující musí zaslat fotografie zboží a uvést důvod vrácení. Po schválení vrácení prodávající zajistí vyzvednutí zboží na adrese kupujícího v termínu, který bude s kupujícím dohodnut.
3. Služba Luceda Care+
3.1. Služba Luceda Care+ zahrnuje dopravu a výnos do domu nebo bytu zdarma a montáž zakoupeného nábytku a odvoz starého kusu v ceně služby.
3.2. Cena služby Luceda Care+ je stanovena individuálně v závislosti na hodnotě a povaze zakoupeného nábytku.
3.3. Montáž nábytku bude provedena kvalifikovanými pracovníky Prodávajícího v termínu dohodnutém s Kupujícím.
3.3.1. Termín montáže: Termín montáže bude s Kupujícím dohodnut do 3 dnů od doručení nábytku.
3.4. V případě, že Kupující zruší objednávku služby Luceda Care+ po započetí montáže, má Prodávající právo na úhradu poměrné části ceny služby odpovídající dosud provedeným pracím.
3.4.1. Storno poplatky: V případě, že Kupující zruší objednávku služby Luceda Care+ po započetí montáže, je povinen uhradit storno poplatek ve výši 20% z ceny služby.
3.5. Rozsah montáže: Služba Luceda Care+ zahrnuje montáž nábytku a umístění na místo určení kupujícím a odvoz odpadu.
3.6. Nepřítomnost Kupujícího: V případě, že Kupující nebude přítomen během dohodnutého termínu montáže, je povinen uhradit náklady spojené s opakovaným výjezdem montážního týmu.
4. Ostatní ustanovení
4.1. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Podmínky. O změnách bude Kupující informován prostřednictvím internetového obchodu Prodávajícího.
4.2. Tyto Podmínky se řídí právním řádem České republiky.
4.3. Průzkum trhu a inovace: Prodávající se zavazuje pravidelně sledovat konkurenci a inovace na trhu s nábytkem a analyzovat zpětnou vazbu od zákazníků za účelem zlepšování kvality svých služeb.
4.4. Kontaktní údaje pro řešení sporů: V případě sporů souvisejících se službami Luceda Care a Luceda Care+ se Kupující může obrátit na reklamace@luceda.cz nebo na zákaznické lince: +420 555 333 904