Hodnotenie obchodu
Výpis hodnotení
ZO
Zdeněk Orsák
vše ok.
MK
Michaela Koukalová
Jsem nadmíru spokojena
Byla jsem překvapená.. Zboží přišlo velmi rychle a v perfektním stavu.Dekuji.
AM
Anna Marshkova
Byla jsem spokojená. Rychle, kvalitní.
L
Lenka P.
Pozitivně hodnotím ceny a nabídku kompenzace, jinak nic. 14.7. jsem objednala postel s matrací a šuplíkem. Protože jsem zboží potřebovala co nejdříve, objednávala jsem skladové zboží, které mělo být doručeno cca za 2 dny. Když kromě potvrzení objednávky nedorazilo info o expedici, volala jsem do obchodu. Bylo mi sděleno, že ne vše je skladem a objednávka tedy nedorazí v deklarovaném termínu. Nakonec mi bylo nabídnuto, že objednávku rozdělí, postel a matrace tedy dorazily do týdne. Nicméně pokud bych sama nevolala, patrně by se tak nestalo. Šuplík pod postel dorazil až po 2 měsících od objednání, ačkoli byl stále uveden jako skladem. Musela jsem opět sama několikrát volat a dotazovat se, expedice byla neustále odkládána. Jako důvod uváděli, že šuplík, který je uveden na stránkách u mého typu postele, není ten správný, že je nízký a měla bych mezi rámem postele a šuplíkem mezeru. A správný šuplík není skladem. Zároveň mi bylo slíbeno, že bude dodán před našim odjezdem na dovolenou. To se ovšem nestalo. Jako kompenzace mi byla nabídnuta sleva. Jaké bylo mé překvapení, když po 2 měsících dorazil šuplík, který jednak měl příliš dlouhé výztuže dna (takže jsme si je museli zkrátit), ale jeho výška nejenže není vyšší, než můj původně objednaný šuplík, ale je o 2cm nižší, než uvádějí na svých stránkách. Nicméně po zkušenosti s obchodem už nemám energii toto řešit a čekat dalších X týdnů na reklamaci /nápravu .
14.7. jsem objednala postel s matrací a šuplíkem. Protože jsem zboží potřebovala co nejdříve, objednávala jsem skladové zboží, které mělo být doručeno cca za 2 dny. Když kromě potvrzení objednávky nedorazilo info o expedici, volala jsem do obchodu. Bylo mi sděleno, že ne vše je skladem a objednávka tedy nedorazí v deklarovaném termínu. Nakonec mi bylo nabídnuto, že objednávku rozdělí, postel a matrace tedy dorazily do týdne. Nicméně pokud bych sama nevolala, patrně by se tak nestalo. Šuplík pod postel dorazil až po 2 měsících od objednání, ačkoli byl stále uveden jako skladem. Musela jsem opět sama několikrát volat a dotazovat se, expedice byla neustále odkládána. Jako důvod uváděli, že šuplík, který je uveden na stránkách u mého typu postele, není ten správný, že je nízký a měla bych mezi rámem postele a šuplíkem mezeru. A správný šuplík není skladem. Zároveň mi bylo slíbeno, že bude dodán před našim odjezdem na dovolenou. To se ovšem nestalo. Jako kompenzace mi byla nabídnuta sleva. Jaké bylo mé překvapení, když po 2 měsících dorazil šuplík, který jednak měl příliš dlouhé výztuže dna (takže jsme si je museli zkrátit), ale jeho výška nejenže není vyšší, než můj původně objednaný šuplík, ale je o 2cm nižší, než uvádějí na svých stránkách. Nicméně po zkušenosti s obchodem už nemám energii toto řešit a čekat dalších X týdnů na reklamaci /nápravu .
Ochota a rychlost vyřízení objednávky.
Rychlé vyřízení objednávky, super
I přes to, že postel byla psaná, že bude přibližně až za měsíc, ještě ten den byla expedována a následující den doručena.
Bez připomínek. Velká spokojenost. B.
spokojenost, jen kdyby zásilka byla v kartonové krabici -zabránilo by to připadnému poškození matrace
